Sunday, October 23, 2011

rASai..KeRiUhHaN GelOmBanG at STadIuM pErAk

salam petang ahad, 23-10-2011 aku masih tidak mampu utk melelapkan mata yg sudah sedia maklum ttg kepenatan yg amat sgt2.. aku msih lagi di sini mengambil masa 4 jam untuk memperindahkan lagi blog aku sebelum utk dipertontonkan kepada kalian...
gambar2 yg akan aku mahu post kan ini adalah pilihan dan koleksi aku sepanjang bola sepak perak  berlangsung..!!!! mahu nyer tidak setelah lama aku tidak menyaksikan hampir 35,000 penyokong perak di stadium ipoh..

di peringkat suku akhir ini stadium perak dipenuhi
kira2 35,000 penyokong yg setia bersama2..

kelihatan di gambar ini sewaktu suku akhir petama di stadium shah alam..



rombongan yg dianjurkan oleh SELADANG FUN CLUB ( SFC ) adalah usaha murni dan terbaik .. ini semangat yg harus ada pd setia kelab2 perak

suasana di perkarangan stadium ipoh.. rusuhan yg berlaku adalah gara2 tiket habis..

masih ada penyokong diluar sebelum perlawanan bermula..

ribuan penyokong yg memenuhi stadium ini..


setelah lama kite berkeadaan ini.. hampir 35,000 penyokong datang..

mmg terbaik.. walaupun kalah sekurang2nya semangat ini harus dipuji..

sambil mencari kelibat keluarga aku.. smpat lagi aku mengambil gambar suasana..

kelab seladang fc adalah salah satu kelab yg setia ke akhir hayat..

kelab manjung seven dari manjung ini.. benar2 memberi semangat pd kami..

 fuhh..!!!! penuhh dgn penonton dan penyokong perak..
keadaan sudah tidak menentu... jeritan dan pekikkan penyokong amat kuat kedengaran..

bahagian ini penuh dgn kontroversi.. mercun... sesi baling membaling... hahahha

No comments:

Post a Comment