Monday, October 24, 2011

~~KeLUarGa Ku, SyURga Ku~~

 begitu indah yg ingin aku kongsikan bersama2 kalian.. saat ini lah yg hanya mampu kami lalui dgn tanda bersyukur pd ALLAH SWT dgn nikmat dan rahmat yg diberikan walaupun kami ni hidup dlm serba kekurangan namun kaya dgn nilai2 murni yg telah diterapkan oleh kedua2 ibu bapa kami..

aku bersyukur kerana punyai keluarga yg sempurna dan terbaik.. aku memohon pd yg esa.. agar limpahilah kami dgn rahmat dan nikmat dr-NYA.
ayah kami EN. ZAMHURI BIN KASSIM(56) ibu kami PN. SITI ATIKAH BT HJ HAMZAH(54) disatukan oleh ke-dua2 keluarga mereka. dan mak dan ayah aku bercinta selepas kahwin.

“Ya Tuhanku, kasihanilah kedua-dua ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sewaktu aku kecil.”

“Ya Allah, bukakanlah keatas kami hikmat-Mu dan limpahkanlah ke atas kami khazanah-Mu, wahai Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.”


ketika berhari raya tahun 2008, kami sekeluarga setelah meziarahi pusara org2 tersayang..singgah di rumah peninggalan arwah opah. pemandangan yg cantik dan sempurna.. ~ KOTA BAHRU, GOPENG. PERAK


3 beradik yg selalu nyer bersama2.. amat rapat mereka ni.. yg paling kiri, mohamad zaidi, yg tgh.. mohamad hasrul, dan mohamad nazrin.

ketika raya hari pd tahun 2009.. kenangan kami sekeluarga. bersama2 dgn pak zam ( EN. ZAMHURI BIN KASSIM ) ayah kami yg tercinta..

kami sekeluarga bergambar sama2.. yg pompuan tgh ambik gmbar nie.. kami sekeluarga sgt2 bersyukur dgn anugerah allah swt.. amin.

ni ha.. yg pompuan tu.. adik aku yg ke-2 azrulnida zamhuri dan ibu kami yg tercinta SITI ATIKAH BT HAMZAH hari raya haji pd tahun 2009

"TERIMA KASIH MAK DAN AYAH KERNA TANPA KALIAN KAMI TIDAK MUNGKIN LAHIR DAN HIDUP DI BUMI ALLAH SWT YG PENING DUGAAN INI.. INSYA ALLAH DGN DOA DAN TUNJUK AJAR KALIAN KAMI MENERUSKAN HIDUP INI DGN BIMBINGANMU.."
~ airul zamhuri

"YA ALLAH YA TUHAN KU... AMPUNKAN LAH DOSA KAMI.. AMPUNLAH KESALAHAN KAMI.. BERIKANLAH KAMI PETUNJUK DAN PENDOMAN DGN HIDAYAH-MU.. AKU MEMOHON PADA-MU YA ALLAH..PANJANGKAN LAH USIA KE-DUA2 IBU BAPA KAMI DAN KESIHATAN YG BAIK UTK MELAKUKAN IBADAH PD-MU YA ALLAH..AMIN YA ROBBAL ALAMIN.."~~ amin..amin.. < airul zamhuri >

No comments:

Post a Comment