Sunday, October 23, 2011

BERsedIH daN BErgEMbiRa ...tIMe To Eat.!!!!



terbaik dan cemerlang dlm bidang sukan 2011















ayah aku.. zamhuri bin kassim.. otai kelab penyokong perak dari dulu hinggalah sekarang...

ini tangan hasrull.. nak sangat aku mengambilkan gambar2 capati..

ahli keluarga kami yg support perak fa..



ayah aku amat marah gara2 tiket habis

tanda protes dan melepaskan kemarahan pd pintu2 masuk stadium.. hahahha

inilah adik aku nida zamhuri.. begitu bising dan memekak.. suaranyer saja kedengaran 1 stadium..


addoii.. setelah gagal mara ke separuh akhir.. aku dan keluarga redho.. alhamdulilh byk dugaan dan hikmah yg berlaku disebalik semua ini.. namun aku bersyukur sbb kami sekeluarga berkesempatan utk bersama2 menyaksikan game ini dan sama2 makan.. hahahahahah..!!!!! ayah aku ni mmg terbaik lerr.. walau umurnyer udah 56tahun.. namun semangat dan kekentalan nyerr mmg terbaikk.. telah memberi kami semangat utk bersama2 menyemarakkan sukan yg paling kami suka..

No comments:

Post a Comment