Tuesday, November 22, 2011

35 CARA BAGAIMANA HIBURKAN HATI SI DIA..

YA SALAM...

SAlam sejahtera..selamat mlm.. hai rakan2 yang baru join blog ni diucapkan terima kasih dan harapan saya agar bertambahlah lagi.. heheheh..!!! sekali lagi thanks a lot my "blogger friends"

oklah aku amat gembira bila aku on9 blog semakin bertambah bilangan rakan2 yang singgah ke blog ni... ada feedback yang aku terima ada yang suka dan ada yang tak suka.. hehehe sejujurnya aku ucapkan syukur alhamdulilah ke hadrat ALLAH SWT..
sebenarnya blog ini sekadar mahu berkongsi cerita suka dan duka yang mana dialami setiap makhluk yang digelar MANUASIA.

oklah.. yang penting nye aku nak kongsikan sedikit info utk kaum2 adam tentang perhubungan CINTA... hehehehe.. jujurnya aku cuba utk menjadi..


35 CARA...BUATKAN TEMAN WANITA KITA GEMBIRA..!!!!

korang rasa.. susah tak untuk kita menjaga perasaan hati kekasih kita.. aduh..!! kata org payah.. asyik kne jaga perasaan dia saja..!! perasaan kita taknak plak di jaga..actually perkara sebegini terpulang pada hak individu masing2.. kalau dh sayang apa salahnya kan..!!

" AMAT MUDAH UNTUK KITA MENGEMBIRAKAN HATI KEKASIH KESAYANGAN KAMU, SEBAGAI SEORANG LELAKI..KITA HANYA PERLU MENJADI...

  1.  KAWAN BAIK..
  2. peneman sepanjang hayat..
  3. pencinta yang setia.
  4. abang yang melindungi..
  5. Bersikap seperti bapanya.
  6. Ketua yang bertoleransi.
  7. CHEF YANG PANDAI MASAK.
  8. juruteknik yang handal.
  9. Tukang baiki kasut-kasutnya.
  10. Pembetul paip di rumahnya.
  11. MEKANIK KERETA DI SAAT KERETANYA ROSAK..
  12. PENGHIAS RUMAHNYA..
  13. penggaya fesyennya..
  14. tukang urut kakinya yang lenguh - aku ckp.. takpayah buat sgt nanti naik tocang kepala dia.. nak urut2 plak. apa bagus sgt ke..!!!!
  15. pakar psikologi
  16. pakar psikiatri tatkala dia murung
  17. pelega perasaannya
  18. pendengar yang baik.
  19. perancang acara yang hebat
  20. bapa mithali.
  21. pembersih..!!!
  22. simpati terhadap orang lain.
  23. atlet yang gagah.
  24. pelindung di kala dia dikacau.
  25. KONSULTAN DI SAAT SI DIA MEMERLUKAN NASIHAT.
  26. BIJAKSANA
  27. pelawak yang kelakar.
  28. bercita-cita tinggi.
  29. kreatif
  30. sangat memahami
  31. kuat dan gagah.
  32. BENAR
  33. BOLEH DIHARAP
  34. BERSEMANGAT.
  35. MULTITASKING
ini adalah antara yang disenaraikan mengikut keadaan semasa.. hahahah aku hanya mampu ketawa.. yang pasti usah ikut sangat andai kita tak mampu nak ikut.. sepatutnya cara2 diatas ini haruslah difikirkan mengikut keadaan semasa dan keperluan seseorang itu.. klu dia tak mampu atau berlatarbelakangkan kemiskinan atau kepayahanhidup.. mcm mana..?? dapat korang fikirkan.!!

( cara-cara mengembirakan hati teman wanita.. )

  1. selalu call atau msg si dia...
  2. selalu bertanyakan khabar si dia agar dia ketahui bagaimana ambilberatnya kita terhadap si dia..
  3. keluar mkn..
  4. ajak pergi jalan2...
  5. tengok wayang..
  6. ajak berkongsi masalah atau pandangan si dia..
  7. sentiasa berfikiran positif..
  8. setia ke akhir hayat..
  9. paling murah tujukan lagu utk si dia...
  10. paling romantik.. luahkan kata2 cinta, kata2 kasih sayang.
( oklah sikit2 jelah yang aku selitkan di sini nnti ter over plak heheh )

No comments:

Post a Comment