Monday, October 24, 2011

mEMber2 FroM fAcEbOOk PerAK~ KeJoR yOB kEjOr


salam isnin yg cerah dan bahagia.. syg sekali hari ini adalah hari yg aku paling malas dan bosan sekali... yelah mood cuti semlm masih tak puas2.. skrg nie time aku utk melaporkan diri sebagai pelakar cerita atau lebih kurang mcm tukang karut.. hahah.
aku masih merasakan kepenatan yg sgt2 setelah balik dri dockyard, lumut.perak. byk keje ari ini.. kne jumpe org dan mcm2 aku buat ari ini.. setelah puas aku terus blik ke umah.. penat sgt2.. bukan itu yg aku mahu ceritakan..

aku merupakan org yg gile facebook.. boleh angau bila berdepan dgn facebook... nyatanya semlm.. sehari semlm aku berdepan dgn berdepan dgn facebook smpi makan ke minum ke aku lupa.. ya allah teruk sungguh lah yg dpt aku pikirkan kembali. ermmm ...
KAT BAWAH2 NI ADALAH RAKAN2 FACEBOOK
#AKU YG GILER2
#YG SEMPOI
#YG PERANGAI MCM2 BUDAK2..
# YG BOLEH BUAT KITE HAPPY DAN BAHAGIA..
ramai yg ckp.. facebook ini boleh
#membuatkan kite lalai..
#terleka..
#terlupa..
#meninggalkan waktu2 solat..
#membuatkan kite tersenyum sorang2..
BETOI JUGAK APA YG KORANG PIKIRKAN.. BETOI SGT2 KADANG2 KITE TERLEKA.. TAPI SEMUA ITU BERDASARKAN DIRI KITE SENDIRI.. KALAU DH TAHU WAKTU SOLAT..P LAH SEMBAHYANG.. TIME MKN.. P LAH MAKAN... YG NAK MYALAHKAN FACEBOOK SAPA SURUH...
aku sgt2 tak suka bila org2 kite mnyalahkan facebook kerana tidak mahu melakukan apa2 kerja..
klu aku jumpe org mcm ni.. mmg kne sepak je.. kne bunuhnyerr..
nak salahkan facebook mmg org yg tak guna akal utk berpikir... klu seseorg tu bijak dan pandai mcm aku ni... dh tentu pandai membahagikan masa dgn seadil2nya..
wall perak kejor yob kejor nie adalah wall yg aku suke sgt2 sbb aku punyai ramai kawan2 yg boleh berbicara dgn apa saja masalah.. apa saja situasi..ada yg aku dh anggap mcm abg dan kakak aku sendiri... senang berbual dgn mereka.. sbb nyerr  :::
~akal yg baik..
~boleh bergurau ..
~boleh memberi nasihat yg bernas..
~melaporkan keadaan semasa di perak ..tanah air ku..
~meluahkan masalah yg mahu kite selesaikan dgn secara bijak..

ain aini... rakan facebook yg paling rapat dgn aku sekrg ni.. mcm2 masalah kami berkongsi bersama2.. seorg yg sempoi dan sikit jer kuat angin.. kuat merajuk...hehheh.. terbaik ..!!

pak rak eddy gordo.. hahhah namenyer mmg gempak mmg pelik tapi hati penih dgn bunga2.. pandai buat lawak plak abg kite sorang nie.. kat facebook menggunakan picture hritik roshan.. hahahhaorg kuat kelab penyokong perak ni..ada restoran makanan di ipoh..

dadima dan pak rak.. nie adik beradik yg paling best sgt2.. sempoi mereka berdua ni.. dadima antara org kuat yg paling best dan aktif dlm menjayakan pelbagai program bersama kelab seladang fun club..

                   saat yg indah di stadium ipoh.. pak rak..safwan..alang mohamad..

alan dx dzolan hahahha.. namanyer mcm gempak.. tapi mat bunga.. paling aktif selain dadima..

alang mohamad dan dadima sewaktu di stadium darul aman, kedah..mereka ni kuat merapu klu mnyembang hahhaha..

cobin's alan's paling suke aktifkan diri di wall.. hahah kadang2 aku terpikir apalah mereka ni mcm tak keje.. asyik on9 aje... rope2nyerr kat opis mereka slalu on9..hahhah

abg safwan and the gengs.. abg safwan paling best kat wall nie.. org yg selalu pentingkan kawan2.. telah aku anggap mcm abg sendiri.. byk memberi nasihat dan pandangan yg paling sempurna.. org kuat kelab seladang fc... paling merencanakan pelbagai program

pakcu.. nama di beri,
org nyer tua nampak neyrr muda..
 paling teserlah penampilan diri
... pandai berceramah dan suke bergaya..

atira alia... awek yg paling aktif selain ain aini.. hahahha mmg penyokong pasukan bola sepak perak.. paling merendahhkan diri.. paling tidak suke kan kontroversi..

akak nazaliah org yg suke bergurau.. menggangap aku mcm adik nyerr byk kasi nasihat dan panduan... hehhe

kelab penyokong kelab seladang fc ke shah alam

yelah2 korang2 yg lain tu jgn lah berkecik ati.. ini antara saje kenalan aku.. korang2 yg lain pun terbaik dan support aku smpai bila2.. kite perak same ajer... sbb dgn korang2lah aku kenal dunia sebenar.. aku suke sgt2 dgn korang.. terbaik bro... :)

4 comments:

  1. thanks...terkadang dalam bersahabat kita tak sedar kita salah or kita betul.....apa yang penting saling berpesan pesan kearah kebaikanlah sesama kita....nice to know semua kawan kawan yang sporting n supporting ttg perkembangan bolasepak perak.....sahabat selamanya....^___^

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah.. terima kasih atas komen dr anda. kadang2 kita tidak perasan kite talah melakukan sesuatu kesilapan yg telah membuatkan rakan2 kite tersinggung.. benar berpesan-pesan jugak adalah intipati dlm melahirkan seseotg itu terus maju dan berjaya.

    ReplyDelete
  3. wah2.. touching ahh.. awok xder,, nie nk kne virus like nie...

    ReplyDelete
  4. huhuh.. nape nyer zairil azuan.. sorry ek nnti next time awok tag gambor mike ye

    ReplyDelete