Sunday, October 23, 2011

KeSeRONOkan Yg TeRCApaI..ThANks sELadANd Fun ClUb (SFC)

sambil jari ini leka utk menaip button di laptop ini... otak plak ligat utk berpikir2 apa yg ndak di sampaikan..sementara itu.. hidung plak terhidu bau masakan mak yg sedap2.. aarrhhggg pening sungguh.. set dlm otak taknak mkm.. nak diet.. bak dptkan berat idea..tapi apa boleh buat.. klu tak mkn nnti takut mak kecik ati... bila nak rase skit mak ckp baik tak payah mkm...
jadi sebagai anak yg baik nie.. kne lah mkn.. dh lama amalkan mcm tu.. maka jadilah bentuk badan aku yg secomel2 ni...alhamdulilah.. aku suke sgt2.. yg penting kesihatan berada ditahap cemerlang...

LOKASI: stadium darul aman.. bersama2 otai SFC yg sempoi credits to em. safwan and the gengs...

aku dan ayah begambar dgn rakan2 baru di perkarangan Stadium Shah Alam..

hehheh.. perasan ler konon tu..sewaktu di SSA.. menanti saat game bermula..

site perak fans.. lebih 5000 fans dri merata tempat.. demi satu.. menyokong perak walau apapun..

aku dan adik aku needa zamhuri.

koleksi baju yg dibeli...

teruk sungguh aku ni.. hehehe tension kot sbb perak kalah 3-1 di SSA...

smpat plak gmbar aku di ambil oleh jurucamera, ome aje.. thanks a lot bro..

bergembira 2 beranak... aku dan ayah..

ribuan peminat2 perak...

ayah dan adik.. nazrin zamhuri

jam 8.00mlm sesi training bermula...

kegembiraan penyokong2 perak..

aku terus berseri2 selepas perak menjaringkan gollll..!!!!
ok2 di sini aku postkan gmbar2 aku dan gmbar yg aku share dgn kwan2 aku dri facebook..utk tatapan anda yg bersinggahan di wall aku....jom..

No comments:

Post a Comment