Thursday, October 27, 2011

ANtarA PerKAra PeLik DaN mEnYaMPaH.. tApi StILL AkU bUaT..


adoi dh lewat mlm aku masih berjaga.. mata nie tak leh nak tido lah plakk...dikesempatan ni aku nak bgtw korang2 yg singgah kat blog aku nie.. antara perkara-perkara yg korang tak tahu pasal aku..????

  • aku berkereta.. selama 2 tahun aku tak penah ambik tahu pasal masalah kete.. apa2 hal aku bgtw ayah aku atau adik laki aku jer..!!! aku tak expert pasal2 kete.. walau mak aku suruh aku belajar repair kete...
  • mak ckp jgn mandi mlm.. nnti kne sakit..!! tapi aku tetap mandi.. bila mak aku dh tido aku plak mandi.. siap dgn bersyampu dan berus gigi..!!! maaf ye mak..
  • dari darjah 1 sampai darjah 6 aku tak penah blik sekolah dgn bas.. mesti ayah aku ambik blik sekolah.. kesian dgn adik pmpuan aku slalu ngalah dgn aku.. heheheh.!!! adik aku blik sekolah jln kaki.. aku plez lahh..!!!
  • pernah tipu mak aku .. bila aku dgn adik pompuan aku.. mengubah jarum jam ke jam 1.30tgh hari.. sbb taknak sekolah.. waktu darjah 2.. kami sekolah sesi ptg..
  • aku dan kawan2 pompuan aku seramai 5 org blik sekolah ikut hospital seri manjung.. waktu tu form 5 dan blik jln kaki terlepas bas..kami dera pencuci hospital.. dia pondan nama dia kak nuri.. plezzzz..!!! kami tulis comment " pecatkan kak nuri... merosakkan pemandangan hospital.."  esoknyerr waktu perhimpunan kami ber-5 di sebut kerana membuat kacau di hospital..
  • form 3.. aku cukur kening.. nak ikut ziana zain.. selama 3 bulan aku jln memandang lantai.. hahahah
  • form 2 aku mengikut gaya superman... siap dgn style rambut.. hahahaha..!!!
  • waktu darjah 3 aku pelajar lelaki yg pertama memakai seluar sekolah yg pendek.. style pelajar cina.. sehari je.. lepas tu tak berani..
  • aku jarang sekali pakai seluar pendek bila keluar dr umah... hehehe sbb tu kaki aku putih...
  • klu ngadap laptop atau pc.. sekurang2nyer 5 jam baru aku stop..!!!
  • sejak naik kete.. nak naik motor aku tak dpt nak imbangkan.. hehehehlupa daratan..
  • suke pd yg sejenis..
  • klu marah.. sapa2 tak berani nak tggur terutama dlm keluarga aku..
  • klu tak puas hati aku kadang2 berckp... kadang2 pendam jer...
  • tak suka kentut dpn org ramai... klu terkentut buat dek jer...
  • tak suka berhenti kete..klu dh mula perjalanan...klu nak kencing atau berak.. tolong buat awal2 k..
  • penah merokok dgn daun.. tapi tak boleh blah..smpai sekarang aku tak merokok.. say no to smoke..!!!
  • tak suka klu2 adik aku melawan ckp aku.. sbb apa yg aku buat pasti ada kebenaran... tapi klu salah aku wat dek jer...
  • tak percaya pd cinta.. cuma 40% jer percaya.. selebihhnyerr pikir dok perkara2 lain..
  • tak suke tgk cite sinetron indonesia.. cite yg melalut..panjang bebenor.. slalu wat aku panas...muke pelakon yg jahat mesti wat perkara yg sama.. senyum sinis..
  • ziana zain artis paling minat.. tak penah jumpe pun...misha artis tak minat tapi suke sbb pernah jumpe dia..
  • waktu belajar yg perit... badan aku naik mendadak.. sbb mkn nasi lemak waktu mlm.. kesiankan makcik tu so aku beli lah...
dan lain2 aku update nanti k.. mata dh ngatuk.. jam 4.10 pg...

No comments:

Post a Comment