Monday, October 31, 2011

~~RAHSIA BULAN KELAHIRAN ANDA~~



ASsALAMUALAIKUM...

seperti biasalah sy mahu berkongsi dgn anda2 tentang rahsia bulan kelahiran kita.. sy pun pelik jugak mcm mana ianya boleh ada kaitan dgn setiap perihal seseorg. pada sy janganlah terlalu taksub utk kite mempercayai kesemua ciri-ciri yg terdapat dlm nota-nota dibawah ini.. InI ADALAH sekadar renungan dan story yg mahu sy kongsi bersama2 kalian..

kadang2 tu saya jugak terpedaya dgn setiap maklumat yg disampaikan.. hahahah
" TEPUK DADA TANYALAH SELERA "

aku sendiri merasakan bahawa ianya janganlah membuatkan kite percayai semua ini.. mungkin ianya sekadar kebetulan yg berlaku.


 ----> bulan kelahiran ibu aku.. Pn. Siti Atikah Bt. Hamzah... bolehlah..!!
<-------- ayah aku dan adik bongsu aku dilahirkan pd bulan januari..En. Zamhuri B. Kassim dan Mohamad Zaidi B. Zamhuri
 ---> adalah bulan kelahiran saya.. ermmmm
90% semuanyer mmg benar tentang aku.. huhu
pelik2.. sapa plak yg usha2 aku ni..---->




<------- bulan kelahiran adik aku MOhamAD Nazren.. mcm tak betoi ajer..???
hahaha apa2 pun semua ini hanyalah sekadar coretan sahaja.

No comments:

Post a Comment