Sunday, October 23, 2011

MInat yG tINggI BuaT aKU sUKe BerGAMbar LiKE tHAt..!!

ari ni merupakan hari utk aki berlibur sgt2.. aku nak rehat sepanjang hari agar aku dpt menenangkan diri dari memikirkan segala harian aku.. ahad, 23-10-2011 aku masih berpikir apakah plann yg terbaik utk aku buat ek..
awal2 pagi aku dh on9.. update status di facebook dan membaca komen2 yg ada di wall aku.. sejak akhir2 nie.. wall aku semakin mendapat perhatian kwan2 aku.. alhamdulilah..
ini bukanlah topik yg nak aku bicarakan di sini...

RAmai kwan2 aku bgtw aku dan komen dgn gmbar2 yg aku post tak kiralah di facebook ker.. di twitter ker.. kat wall laptop aku ke.. hahahha nape aku selalu ambik gmbar secara dekat dgn wajah aku.. huhuh unik kan.. lain dr yg lain.. heheh.. ini adalah tredemark aku klu bergambar.. huh
bukan takut utk menampakkan seluruh tubuh ciptaan allah ini.. namun aku lebih selesa dgn bergambar mcm nie..
bukanlah hensem sgt2.. cuma org kata manis nyerr ada kan..
hahahhaha..
aku lebih selesa dgn gambar2 nie.. lebih eksklusif dan terbaikk dr aku utk korang2 je.. SBB APA AKU JOIN BLOGGER.. OF COURSE kat sini aku bebas utk meluahkan apa yg aku rasa.. apa yg aku tak puas hati.. apa yg aku fikirkan.. kejayaan dan ketajaman otak seseorg tu adalah dri cara kite berpikir,.. mcm2 cara org kata klu berpikir kite akan sentiasa aktifkan otak kite ni.. tapi jgnlah smpai meletihkan otak kite ...

silap2 jem nanti sapa yg nak tanggung..!!!!

hensem jugak kan..hehhe!!!

org ckp close-up sgt2 takut ternmpak plak jerawat.. hehheh ade ker..???


enjoy k..!!!




ok2 sorry aku terlupa plak dgn cerita asal aku .. bergambar.. ok2 aku pertontonkan utk anda apa yg aku maksudkan,  gambar yg aku maksudkan pd kalian2.. hehehhe jgn marah2 k..kite sama ajerr.. manusia ciptaan allah..


korang2 pasti akan terhibur jika menyaksikan keindahan gambar2 aku nie... pasti tidak puas punyerr..!!!

No comments:

Post a Comment