Tuesday, November 8, 2011

sATu MaLaM di MaLaM rAYa QuRbAN, bURgEr KiNG, gUnUnG rApAT, IpOh


ASSALAMUALAIKUM.....

keindahan dan suasana malam hari di Ipoh amatlah sejuk tambahan pula hujan yang membasahi permukaan bumi ini..alhamdulilah.. syukur 


 AKIBAT  terlalu bosan dengan sekumpulan meja disebelah.. yang terlampau menyokong MAN U.. hahahaha aku dan adik2 aku yg dh mula rasa bosan dengan keadaan itu memulakan perang psikologi. menghambat mereka.. nasib baik menang dgn gol cuma 1... risau gak wat nyer menang dgn jaringan gol ynag banyak boleh tahan gak...!!!
APA YANG PENTING ARSENAL MENANG 3-1.... hahahahahahaha..!!!!

adik aku mohamad nazrin dan ayah, zamhuri bin kassim. sama2 support pasukan ARSENAL.. tapi sayang sekali. akibat dari budak2 yg bengong dan perasan bagus telah menghampakan perasaan kami.. datang dgn selamber lepastu suruh tukar channel.. nak tengok MAN U main plak.. mcm bangat..!!!
inilah masa kami mengjadi panas walaupun suasana di BURGER KING kesejukan akibat air-cond yg high temperature.. aku dan adik-adik aku buat bisinglah.. aku dgn selamber kutuk abis-abisan..yg aku paling nyampah boleh plak dieorg ckp aku nak tunjuk laptop aku.. biasalah jenama VAIO SONY. Dh tu yang aku ada.. so apa masalah korang....?????


MOHAMAD HASRUL dan MOHAMAD ZAIDI.. ke-2 adik aku yang sudah menunjukkan muka yang tension.. rileks2.. nasib baiklah abah ada..klu takder da lama dh ... ahahahahah


No comments:

Post a Comment