Sunday, November 20, 2011

AKU kan ABANG...!!!!

Ya..Salam... utk kawan2 aku yang tersinggah di blog aku ini.. kala ini aku sedang dibuai dengan lagu nera af9, hatimu milikku. adoii sedap sgt2 suara dia. walaupun tak jadi juara. hehehe..!!

oklah sebentar lagi aku dan mak, akan berabgkat ke KLIA,KUALA LUMPUR. atas tanggungjawab yang diamanahkan oleh keluarga aku. insya allah akan aku cuba lakukan nya dengan seikhlas. terima kasih kepada ALLAH SWT... masih memberikan aku untuk bernafas agar laksanakan tanggungjawab sebagai seorang anak sulung..
aku kan abang.!!!

semalam, sabtu adik no.4 mohammad nazren dh kembali ke kampus setelah sebulan cuti semester.. insya allah. masuk semester ke-4.
kepada adik aku yang sgt2 manja tu.. laksanakan tanggungjawab yang telah mak dan ayah amanahkan padamu. janganlah risaukan kami2 di sini. klu di ingatkan sejak2 pertama kali dia hidup berdikari di UITM,SERI ISKANDAR..mmg takder siapa yang sangka atas pengorbanan aku dan needa. setiap hari lepas abis kerja, jam 5.00ptg kami berdua sama2 ke SERI ISKANDAR menemui adik aku itu. mohammad nazren bin zamhuri.. janganlah berputus asa sebelum berjuang sayang. selagi along ada selagi itulah tanggungjawab korang2 sebagai adik dibawah tanggungjawab along. insya allah. kami semua tak minta apa2 selain mahu melihat kamu berjaya dengan cemerlang, insya allah. kami disini doakan yang terbaik... ameen.

hari ini, ahad adik aku no.3 mohammad hasrul akan kembali ke ipoh itu bekerja setelah cuti selama 1 minggu. amboi2 seronok cuti ye..!! selamat bekerja dan selamat menjalani hidupmu sebagai seorang yang mahu berjaya.. along akan sentiasa menyokong kamu.. janganlah mendengar kata2 luar yang mahu melihat kamu gagal lagi. byk2 berdoa.. solat jgn tinggal..ingat pesan mak dan abah.. walau apa pun masalah kamu kecik atau besar.. bgtw along k. along mahu kamu fikir yang kamu ada org yang menyayangi..

adik yang paling kecik heheheh.. mohammad zaidi selamat berjuang..!!! along tahu.. kamu sedang berjuang demi masa depan kamu. adik kami sentiasa menyokong apa yang kamu mahu lakukan. janganlah ada rasa seolah-olah kamu disisihkan. heheh.. along tahu kami cekal.. janji along kite sama2 wat facial muka .heheheh!!




ala..ala... sedih nape ni.. semua keluarga dtg kasi support yen..!! biasalah.. bila lagi nak berdikari !!

inilah keluarga aku..!!! only men site, no women..

No comments:

Post a Comment