Saturday, November 5, 2011

MENJADI KENANGAN ABADI...



ASSALAMUALAIKUM............salam sabtu..

       Sehari lagi kite akan menyambut hari raya aidiladha @ hari raya haji... sebagai umat islam hendaklah kite meraikannya sama seperti hari raya aidilfitri. semua sedia maklum.. hari raya haji ini lebih khusus kepada umat islam yang pergi menunaikan fardu haji. alhamdulilah.. aku hanya mampu berdoa agar semua nya selamat pergi dan selamat pulang dgn sehat.. insya allah..

      Hari yang amat bermakna..sebentar lagi kami sekeluarga akan pulang ke kampung, GOPENG heheh.. kami baraya di sana .sudah menjadi kebiasaan kami bila hari raya haji kami akan pulang ke kampung. aku mohon doa ya.. agar kami sekeluarga selamat pergi dan selamat balik. insya allah..

 
# My dad, EN. ZAMHURI BIN HJ KASSIM,56
( ya Allah ya Tuhan ku, aku memohon agar diberikan kesihatan yang sempurna dan rezeki yang halal dan dipanjangkan umurnya. ayah aku merupakan idola aku dari dulu hingga selama-lamanya.- abah along bersyukur punyai abah.. kami sekeluarga berbangga dgn tahap kredibiliti abah yg sangat tinggi. )..amin 


HADIAH DARI KEKASIH HATI... 

     Korang mesti ada sesuatu pemberian dari orang tersayang.. yang masih korang simpan sehingga kini.. sama seperti aku jugak.. ada namun yg sedihnya mungkin tiada jodoh antara kita. kami putus ditengah jalan.. sama2 menikmati zaman yg indah antara dia dan aku.. namun akibat org ke3,4,5 yg cuba mahu memisahkan kami,biarlah kami pelajari semua itu..

       Jam tangan ini adalah pemberian dari bekas kekasih aku yang kami telah berkawan hampir 3 tahun.. dan akibat org selain kami ..maka kepercayaan aku dan dia semakin terhakis..pelbagai cara utk dia pertahankan hubungan kami.. namun.. ianya terlerai di atas kebodohan kami sendiri. awk..terima kasih atas semuanya.. sy tahu sy bersalah namun kita harus kembali ke fitrah nya.


RM299.90

No comments:

Post a Comment