Thursday, November 24, 2011

APAKAH INI NILAI MANUSIA..BILA KAYA LUPA DARATAN..?

ya salam...

salam sejahtera dan selamat mlm rakan2.. sengaja aku on9 mlewat mlm..
kesedihan yang aku alami benar2 dapat menilai yang mana intan dan yang mana permata.. cukup kecewa dengan apa yang aku alami sepanjang hari ini.. kita cuba mahu buatkan yang terbaik utk sama2 memberi sokongan dan semangat kepada semua.. namun di mana silapnya semua itu membuatkan aku hambar

benarlah kata2 orang dulu.. bila hidup miskin engkau hidup atas saraan org ramai.. bila dh kaya dengan bidang kontraktor.. engkau mudahlupakan semua kenangan..

namun aku bersyukur kerana kini aku ketahui siapa lah kita nanti..
harta yang banyak tak kan menyelamatkan kita di akhirat..

ALLAH tu maha adil... terima kasih kepada sesiapa yang terlibat secara langsung atau tidak langsung.

No comments:

Post a Comment