Wednesday, August 8, 2012

senarai lagu2 yang mengimbau kenangan saya sewaktu di sekolah 2000


"Aku, Dia dan Kenangan" ini memuatkan 30 buah lagu-lagu "evergreen" yang pastinya akan mengusik jiwa korang dengan alunan-alunan muzik yang cukup mengasyikkan.

Berikut adalah senarai lagu dari abum kompilasi "Aku, Dia dan Kenangan";

Disc 1
1. Senandung Semalam - Jamal Abdillah
2. Andainya Aku Pergi Dulu - Alleycats
3. Hujan - Datuk Sudirman Haji Arshad
4. Rindu Bayangan - Carefree
5. Namun Ku Punya Hati - Revolvers
6. Kau Pergi Jua - Adam Ahmad
7. Ku Cari Damai Di Hati - Gingerbread
8. Epilog Cinta Dari Bromley - Sohaimi Meor Hassan
9. Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta - Flybaits
10. Hanya Nyanyian Dalam Sepi - Chris Vadham
11. Hati Ku Kau Guris Luka - Sweet September
12. Suraya - Headwind
13. Impian Hampa - Bubbles
14. Gelombang Cinta - Heavy Machine
15. Dulu Dan Sekarang - Black Dog Bone

Disc 2
1. Aku Dan Kenangan - Brain Connection
2. Mimpi Yang Tak Sudah - Ibnor Riza
3. Kisah Seorang Biduan - Dahlan Zainuddin
4. Kepulangan - Razis Ismail
5. Menaruh Harapan - Zaiton Sameon
6. Surat Terakhir - Salamiah Hassan
7. Demi Cinta Ini - Najib Haniff
8. Derita Hati Ku Tanggung Sendiri - Gaya Zakry
9. Wajah Kesayangan Hamba - Hail Amir
10. Hapuslah Airmatamu - Datuk Sharifah Aini
11. Pilihlah Aku - Latiff Ibrahim
12. Gadis Melayu - Othman Hamzah
13. Semakin Rindu Semakin Sayang - Dayangku Intan
14. Jangan Lama Lama - Sweet Charity
15. Gadis Dan Bunga - Rahimah Rahim

Secara keseluruhan, semua lagu-lagu yang dimuatkan di dalam album ni memang best  kot, tangkap leleh woo.  Jadi, korang jangan lupa untuk dapatkan album ni kat pasaran ok. Serious cakap, tak rugi kalau beli!

ULASAN :
klu dulu, time sekolah saya adalah salah seorg penyokong muzik di malaysia..
dulu klu ada lagu best2 mesti nak tuliskan liriknya..
sampai ada beberapa volume 1,2,3,4 ...... buku2 yang penuh dengan lirik2 lagu di malaysia.
paling saya suka apabila dapat lirik2 lagu penyanyi pujaan saya ZIANA ZAIN..

sampai di sekolah kwn2 saya siap panggil gelaran KHAIRUL ZAIN....
tapi semua dh jadi kenangan.. yang akan terus abadi di alam hidup ini.

No comments:

Post a Comment