Thursday, September 6, 2012

PENGALAMAN BERHARGA DI JOHOR BAHRU

demi kerja dan minat,
aku perlu bekorban kan semuanya..
berkeseorangan di johor bahru ini membuatkan aku mengenal erti syukur..
SYUKUR...
pada keluarga yang byk membimbing.. kala aku susah dan dilanda musibah..
jika dulu aku makin lalai dengan keluarga...
mungkin ada hikmahnya..
erti kasih sayang dan syukurnya...

erti persahabatan..
duduk sorang2 ni terpikir mcm2...
bersyukur ada kawan yang byk menasihati...
tapi dulu aku anggap semuanya permauinan dalam persahabatan..
hari ke-2 di taman universiti..

berkenalan dengan housemate...
3 org klante, 3 org kl.. selebihnya org tganu.
rajin budak2 ni solat.. pandai mengaji..
syukur jugak,, mrk ni byk beri nasihat.
baru mengenal erti dunia..

syukur pada ALLAH SWT..

No comments:

Post a Comment