Tuesday, December 6, 2011

SEMAKIN JAUH.......

salam sejahtera..
salam kyk salam perak aman jaya. entah lah aku rasa semakin jauh dengan suasana yg satu ketika dulu aku senang dan percaya bahawa apa yang aku lakukan adalah utk KYK-KPSS..

entahlah.. rasa lain aje.. klu ada masalah baik citerkan sy tak suka klu ada yang bercerita belakang2.. kite perak sama saja.. jgnlah ada pertelingkahan.. dan mengambil jalan keluar melalui pintu belakang.

kita hidup di dunia kena ada pro dan kontra jagn asyik menganggap kite sebagai sempurna. yang sempurna adalah Rasululahh..
tiada yang sempurna harus di ingatkan..

apa yang aku lakukan adalah utk KYK KPSS tidak ada sebarang peermasalahan yang besar setakat ini utk aku mohon sebarabg sumbangan. kami masih2 perfikir apakah yang aku lakukan akan menjadi tuntutan..

apa sahaja yang kita lakukan perlulah berfikir sama2 ,,,

1 comment:

  1. salam KYK ...

    Kehidupan memang penuh dengan perjuangan untuk mencapai suatu angan dan harapan. Sehingga kita kadang menjadi manusia yang buas , kita menjaga bagai harimau menjaga santapan dikala kelaparan.
    Itu bukanlah munafik, tapi suatu realita sifat manusia sanggup bertelingkah untuk sesuatu perkara..

    yup kita makluk yang tidak sempurna..

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    Convert Enjin Daihatsu YRV

    ReplyDelete