Saturday, December 3, 2011

GUNUNG LANG : PROGRAM PERJUMPAAN AHLI KELAB KYK KPSS, 27HB NOV 2011


 sekitar hari program pada 27hb nov 2011...



org kuat KYK KPSS yang menantikan masa utk mkn.....
ome aje, li ipoh dan alan... mmg terbaik dalam perlaksanaan program. terima kasih atas tanggungjawab yg diberikan.



chors dan baba aje...heheheh lapar sgtlah tu smpai mkn pun di atas rumput aje.. siapa yg arrange program kat sini..??? AJK tidak dilayan dengan baik...!!! hahahaahah


AJK alan dan baba aje.. dh tak hiraukan camera..lapar punya pasal ni.. kesiannyerr...!!!!

aik.. sponser makanan pun join jugak ke.??? biar benor..!!!! pak rak, u terbaik bro..
kek ini adalah sumbangan dari KYK KPSS utk salah seorang ahli kami menyambut birthday ibunya, pn intan. kami mengucapkan selamat hari jadi.. dan moga panjang umur.



2 AJK KYK KPSS, baba aje dan jebat bertindak sebagai MC majlis. tahniah atas percubaan korang kali ini. aku betoi2 seronok dengan gelagat kalian. 

SUASANA PERSEKITARAN PROGRAM KYK KPSS di GUNUNG LANG,IPOH.

gelagat ahli2 dan barisan ajk mmg memeriahkan majlis petang itu. setelah penat di pusat bowling greentown, ipoh. kita sama2 melayan kerenah sebelum makan tengah hari disediakan.


sesi penyampaian hadiah kepada pemenang pertandingan bowling. tahniah kedapa mereka yang berjaya. teruskan usaha anda. jadilah sebagai belia yang mampu memberi sedikit sumbangan kepada negara.

AJK KYK KPSS chors mmg lapar sangat tu..sehingga berpindah 2-3 tempat. hehehe..
 sebahagian barisan wanita yang hadir..selebihnya byk sudah balik selepas mkn tgh hari.. kami bersyukur dengan program ini. dilihat berjaya.


inilah barisan lelakio yang hadir memberi 100 komitment yang baik utk program pertama anjuran kyk kpss. tahniah. kami mengucapkan tahniah atas penglibatan kalian utk kali ini. kyk kpss sentiasa memberi segala kepuasan kepada kalian. ucapan tahniah. dari kami kyk kpss, ipoh

1 comment:

  1. wahhhh aktiviti sebegini bukan sahaja mengiratkan satu sama lain malahan lebih meluas lagi... kita berkongsi kegembiraan

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    Convert Enjin Daihatsu YRV

    ReplyDelete