Sunday, December 4, 2011

PERCUTIAN DALAM TUGASAN




SALAM SEJAHTERA DAN SELAMAT PAGI RAKAN2..ketika ini sy masih lagi bekerja walaupun telah menjangkau masa yang bukan sepatutnya. namun itu bukan persoalan yang aku mahu beritahu.
selewat jam 2.45 ptg tadi kami sekeluarga berangkat ke CAMERON HIGHLANDS.perjalanan yang byk membuatkan aku tension kot.. entah kenapa aku boleh berperasaan mcm tu. aku mahu yang terbaik utk bersama ahli keluarga aku..




 sepanjang perjalanan aku ke sana.. pelbagai ragam manusia yang aku lihat. ada yang seolah2 tidak menyayangi diri sendiri.. antahlah.. mcm2 kerajaan telah lakukan. namun ini yang tetap terjadi. apalah.!! seolah2 tidak menghargai nyawa sendiri. insya allah.

antara tempat2 yang wajib kita lawati nnti.. jangan risau. akan aku cuba yang terbaik utk kita nanti.
             

             HIDUP KYK KPSS...




 GAMBAR ini aku ambik semasa pasar malam di brincang. pasar mlm yang hebat kot sbb nyer aku terpaksa bermain dengan gear sepanjang 8 km.. dh lah jalan mcm kura2.. hampeh.~~~
buah strawberry adalah tread mark utk cameron highsland.

Mcm biasalah.. aku kan giler bergambar.tapi utk hari pertama ini jelah gmbar2 yang aku dapat ambik. hehehe..!!! entahler.. aku kne berjaya lakukan semua ini sbbnyer semangat aku memakai baju KYK KPSS.

aku akan pastikan semua yang disiarkan adalah demi anak2. semoga berjaya walau apa yang kamu lakukan.. all the best bro..

PERHATIAN : salam sekali lagi.. selepas ini kita sama2 menunaikan tanggungjawab sebagai seorg AJK KYK KPSS. namun bila kita fikirkan ttg dulu2..DIA telah sama2 membangunkan .. do tolong k.. sama2 kita berikan latihan.

yang benar,
airul zamhuri. lobby hotel titiwangsa.

1 comment:

  1. Best jugak kalau bertugas gi tempat-tempat cam ni... kira sambil menyelam minum air tuu...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    Convert Enjin Daihatsu YRV

    ReplyDelete