Friday, December 2, 2011

INFO TERKINI KYK KPSS.

SALAM KYK KPSS...

 SELAMAT PAGI... ALHAMDULILAH sekali lagi KYK KPSS telah menjayakan program bersifat kemuliaan.. game friendly bersama2 dengan FAMA adalah jalan terbaik utk meluaskan network. heheh..
walaupun di suatu ketika KYK berada dihadapan namun kejayaan itu tidak kekal lama. FAMA berjaya memintas KYK. alhamdulilah. sasaran objektif yang saya mahu tercapai insya allah.

Sasaran saya adalah mahu membuktikan bahawa KYK KPSS juga mempunyai barisan pemain2 yang boleh diharapkan. hehehe..
mereka adalah yang terbaik dari kalangan terbaik.. alhamdulilah.

SUARA HABIS-HABISAN SORAK..!!!

aku seakan dirasuk .. hahahahahah sorak bukan main lagi. smpai org anggap kami mcm org gila. heheheh sokongan dari kami amat penting. agar barisan player KYK KPSS berasa sangat besemangat.. heheh

aku suka dan terhibur alhamdulilah semua pengorbanan pemain2 kami berada di tahap yang membanggakan. ada pemain2 yang dilihat berminat untuk menyertai pasukan KYK KPSS. insya allah kite perak sama saja.

SARANAN KEPADA MEREKA....

nasihat saya marilah ramai2 sertai KYK KPSS untuk masa depan bola sepak kita. insya allah. KYK KPSS dalah sebuah group yang menyokong sepenuhnya kepada pasukan bola sepak perak. perjalanan pasukan amat baik utk kami.

ada saranan bahawa KYK KPSS jangan hanya mengfokuskan pada game sahaja. terima kasih ye.. KYK KPSS telah bersetuju untuk membawa sesuatu perubahan yang amat mulia. kami tidak hanya menganggap bola sepak perak ini sebagai sampingan. bola sepak tetap jadi keutamaan kami. namun kemasyarakatan jugak amat kami titikberatkan. hehehe.. ada cadangan sila berikan..  

AJK KYK KPSS PERLU DIROMBAK....

buat masa ini.. ajk yang terpilih telah pun bersetuju utk kita laksanakan tanggungjawab sebagai sesuatu jawatan yg dipilih. terima kasih atas pelantikan saya. saya hanya mahukan yang terbaik utk KYK KPSS. sesuatu jawatan inu amat penting.. amat menitikberatkan setiap permasalahan yang diberikan.



yang benar,
airul zamhuri @mcd gunung rapat.

No comments:

Post a Comment