Friday, December 21, 2012

Original Gambir Sarawak


KEGUNAANNYA UNTUK

Membantu melambatkan ejakulasi atau pancutan awal.
Membuat lawan menggempar serta mampu membuat orgasm
atau klimax lawan (perempuan) lebih cepat dari biasa
Untuk mehilangkan / mengurangkan sakit pada gigi dan gusi.
Untuk mengurangkan sakit akibat gigitan serangga & luka luaran yang kecil.
Dan banyak lagi kegunaan lain.

Gambir Sarawak pada asalnya digunakan oleh masyarakat Sarawak untuk mengurangkan kesakitan pada gigi dan gusi yang bermasaalah, selain itu ianya juga digunakan untuk mengurangkan kesakitan pada luka-luka kecil dan sakit akibat gigitan serangga.

Gambir Sarawak telah ditemui oleh masyarakat Sarawak di hutan tebal Borneo, penggunaannya telah bermula sejak dulu lagi.

Kini penggunaan Gambir Sarawak bukan saja terbatas untuk mengurangkan kesakitan, malah kini ianya lebih dikenali sebagai ubat kuat bagi orang lelaki untuk meningkatkan kawalan masalah ejakulasi awal.

CARA MENGGUNAKANNYA
1. Potong gambir tersebut kepada 4-6 (atau lebih) bahagian kecil.
2. Basahkan satu bahagian kecil gambir tersebut diatas tapak tangan kiri anda kemudian gosok dengan menggunakan ibu jari kanan sehingga menghasilkan air yang keruh keputihan pada tangan anda.

(Ianya ibarat sabun tapi tidak berbuih, setelah digosok bersama air di atas tapak tangan ianya akan jadi kecil. Selebihnya boleh digunakan lain kali)

3. Titikkan setitik atau sapukan air yang keruh hasil daripada gosokan tadi diatas kepala anu anda. (pastikan hanya setitik sahaja, tidak perlu banyak)

4. Biarkan ianya selama 15-30-45 minit dan kemudian basuh anu anda dengan air dan sabun.

5. Kini anda sudah bersedia menikmati hubungan seks bersama pasangan anda .

PERINGATAN Kepada yang pertama kali guna (atau kali kedua-ketiga), anda akan merasa sedikit ‘menyengat’ atau ‘panas’ pada bahagian yang disapu tadi. Ini adalah sifat sementara sahaja, anda dinasihatkan supaya membiarkan sahaja rasa tersebut, lama-kelamaan ianya akan hilang dengan sendirinya. Selepas 30 – 45 minit barulah dibasuh dengan air dan sabun. (Ini adalah untuk mengelakan pasangan anda terasa atau merasa ‘menyengat’ atau ‘panas’ semasa mengadakan hubungan sex). Pada kebiasaannya, anda akan dapat bertahan selama 30 minit keatas.

Ini adalah produk herba untuk 'Tahan Lama' & BUKAN untuk masalah 'mati pucuk atau alat anda tak naik'. Sila rujuk kepada doktor anda. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas salah guna 'Gambir Sarawak' atau untuk tujuaan melakukan maksiat atau jenayah. Sila baca dan faham arahan cara guna dengan betul sebelum menggunakannya. Risiko adalah atas tanggungan pengguna sendiri.

Gambir Sarawak adalah 100% bahan semula jadi Ianya dihasilkan daripada getah pokok gambir. Tidak pernah ada kes yang mengakibatkan kesan sampingan atau alahan akibat penggunaan Gambir Sarawak

No comments:

Post a Comment