Saturday, June 11, 2011

huuhuhuuh.. sibuk + nyantok...

SABTU / 11 JUNE 2011

huhuuhuuuh.. awalnyer bangun.. jam 5.30 pg dh terpacak kat dlm bilik air...
nak mandi sejuk lah plak..
ermmm...
roti bakar... mee goreng.. nasi lemak... pulut kuning... ermmmmm
mana satu nie nak mkn pg nie.????
aduhhh aku mkn pun nak berkira sgt..
takper lah ingatkan hari nie nak update blogg jerr.
rasa malas nyer hari  nie semakin membuak-buak..
nak tidur awal lah plak..
nanti2 lah...
walau pun dh masuk hari baru.. tapi permasalahan yg aku tanggung sekarang nie amat lah membuatkan aku tertekan..
mcm mana nak handle klu masalah kecil nie aku sendiri tak boleh nak buat..
bukan nyer apa..
klu aku tersalah langkah akan mengakibatkan masa depan yang telah aku bina akan jatuh..
aku terpaksa memulakan langkah baru..
pasal org kiri dan kanan aku dh malas aku nak pikirkan...
sejauh mana mereka nak berkata-kata... bukannyer mereka yang beri makan kat aku dan family aku..

so mcm mak aku ckp, sebelum aku mengambil apa2 tindakan aku haruslah memikirkan dari segala segi..
pasal keluarga, perbelanjaan bulanan dan tahunan, tanggungjawab aku pd keluarga, makan dan pakai aku sendiri ...
semuanyer aku perlu lihat di masa 3-5 bulan akan datang..
ingat dok kl tu.. mcm dok kat perak ker..
pengalaman aku dok kat kl selama 6 bulan bertumpangan dengan sedara aku di pandan indah..
kalu boleh aku taknak ianyer berulang lagi..
namun semua itu hanyelah perancangan.. hanya Allah yang menentukan..


TOLONG LAH...
TOLONG LAH...

No comments:

Post a Comment