Tuesday, April 8, 2014

DUGAAN MELANDA KELUARGA KAMI.. ABAH JATUH SAKIT. DOAKAN ABAH SEMBUH..

 ini terus menjadi lipatan sejarah aku dalam seumur nyawa aku dikandung badan. perit jerit yang aku lalui utk menjadi insan yang berguna pada keluarga adalah besar sangat.
dalam kepala otak aku cuma mak, abah serta adik2 aku yang aku paling utamakan.
jika tiada mereka siapalah aku.
mak pernah cakap, along jaga adik2, jaga nama keluarga.. 

DUGAAN CUKUP PERIT BILA ABAH JATUH SAKIT..
Aku cukup2 terkesan dengan apa yang berlaku pada abah.. seorang yang sangat kuat dan cergas, tetiba jatuh sakit. subhanallah...abah pejuang keluarga kami.. abah nadi kami sekeluarga. abah adalah syurga kami..
segala-galanya adalah utk abah..
aku jauh di johor, aku bangga punyai adik2 aku yang sangat menitik berat pada kesihatan abah. abah sangat kami sayangi.
abah kami, zamhuri bin kassim

No comments:

Post a Comment